WeLcOMe 2 Myy LifeEEeee....

It's me... The Story moRy...

Thursday, October 14, 2010

...MENGIGAU...

Assalammualaikum semua...

Hye semua.. berjumpe lg kiter dlm n3 seterusnye.. ehehhe.. lehh kee pengenalan cam tuee??? bolehh je laa erkk.. tibaii je laa kann.. okiess.. cube korang teka n3 nie psl pee... ishh lg mau tanye kann.. dh tertulis dh kat title tuee psl "mengigau" btol ke aku eje nie erkk.. alahh x kesahh rr... janji korang paham udahh la kan... korang penah x mengigau tp korang x sedar korang bercakap ngan org.. x kesah r by phone ke apee.. pastu sampai ke arie nie korang x caya n x sangka jawpan korang tuee.. penahh x?? penahh x?? mesti penah kan... memandai je kann penahh.. x pe rr aku assume korang penahh jee laaa... klu x penah... penah penah kan je laaa.. eheheh.. aku ader r beberape insiden yg sampai skang aku x igt.. terukk kann...

  • Okies 1st skalii yg aku igt time aku kecik2.. x igt laaa bape umur nyee.. yg suree time darjah2... Yg nie smpai ke besarr la aku x igt... seriouss mmg x igt weyy.. Yg aku igt.. time tue malam... aku dh tdo n mak aku ader beli coklat yg dlm tin tuee.. pastu esk pagi aku tgk dh abis pastu tanye r mak.. "mak coklat tue dh abis kee??" pastu mak ckp " eh.. kan dh makan semlm".. pastu aku pun blur.. " mak.. semlam kan eno tdo.. bile lak eno makan". pastu mak pun ckp.. " yg bgn semlm tue ape?? pastu tdo blik".. Perghh.. smpai arie niee aku x igt weyy.. huhuuh.. terukk kann..
  • pastu time blaja lak.. time ni dh besar dh.. sbb aku study kt MMC melaka.. ader la kawan akak aku call n tanyer no tepon umah.. aku cam biaser r.. time ngah tdo.. aku pun angkat la phone n jawab.. n bg la no tepon umah.. pastu kwn akak aku call x dpt.. sbb.. tue bukan no umah aku.. ahhaha.. ntah no apee ntahh aku bg.. nie pun.. akak aku yg bgtau... ehehhee... apee la nk jadik...
  • Pastu nie pun time blaja gak.. Biaser la kan. time study dolu2.. biaser berborak memalam kann smapi pagi.. ehehhe.. so.... ader r satu arie niee.. time ader perkhemahan.. kompem2 la bile dh abis kiter mmg penat gilerr kann... cm biaser aku ngah tdo lg.. ader org call n aku jawab n seperti biaser.. aku ckp merapu raban... ahhaha.. last2... esk pagi aku tgk.. aku berborak nk dekat 1/2 jam.. huhuhu.. aku tanyer blik kt dier, aper yg aku ckp.. pastu dier just gelakk jee.. ishh.. nmpak sgt.. aku ckp merapu kann... adoiaiii.. malu2
  • Pastu yg nie lakk.. baru jer terjadik... ehehehe.. aku n adik aku... aku suh dier kejutkan aku.. sbb aku nka mask ayam.. pastu dier pun kejut la kan.. aku asyik ckp lg 1/2 jam jee.. ehhehe.. mau x panas adik aku kan.. aper dier tanyerr semua aku jawab.. tp jawapan yg ntah pape ntah... nk tauu x aper yg dier tanye n aku jawab?? nie adik aku yg citerkan blik..
Adik : Eno.. bgn laa.. dh kul 2.30am dh..
Aku : Erm.... lg 1/2 jam laaa.. (Pastu kul 3 die masuk g . kul 3.30 pun dier kejut..)
Adik : Enoooooo.. bgn.. dh kul 3.30 am dhh..
Aku : ermmmmmmmmmmmmm.... (sbok membute.. ehehhe)
Adik : eh.. ko nak masak ayam buat pee???
Aku : Saje jee..
Adik : Ko masuk keje kul bape??
Aku : kul 3.30 pagi
Adik : Ko keje kat opiss ke arie niee??
Aku : Masuk laaa...
Adik : Aik.. ko nie biar btoll.. g opis kul 3.30am..
Aku : Ermmmmmmmmmmmm...

Hahahahah.... main taram je kann.. aku jawab.. actually waktu niee.. aku nk masakkan utk team aku.. tp sbb kann, dh mls.. aku masak nasik grg.. hehehehe... adik aku mmg menyirap btoll laaa ngan aku.. ehehhe....


Mcm nie aku tdo.. punye la lena.. tue yg main taram jee aku jawab.. hahahaha..


So... korang penahh sampai cam aku niee hahhhh.. mesti penah kann.. tue makne nyee.. tdo dlm iman... ntah2.. klu ader org ajak kawen.. aku on jee kot.. kehkehkeh.. bhy kann.. ish2... okiess la smapi cni jee laa citerr nyeee... jumpe next n3..

BUBYEE

2 comments:

ilyani said...

Fuh!!mmg hebat lar ko punya ngigau..ahhahah..x sangka aku ader kawan yg mcm ni..mintak2 lar ko dapat laki yg ngigau gak kan..biar dua2 borak atas katil..padahal tangah tdo..uhuhuhu..

EnO said...

hahahaha... hebatt yeee... malluu wehhh.. kehkehkeh... agak2 rr.. smbail beborak smbil tdo ngan laki... huhuhhuuh

Post a Comment