WeLcOMe 2 Myy LifeEEeee....

It's me... The Story moRy...

Thursday, September 30, 2010

...PABILA KEGILAAN MELANDA...

hye semuaaa....

korang semua seyhatt x?? mesti la seyhatt kann... hehehe.. klu yg kuranng seyhat tuee.. anda disarankan utntuk berehat dan pegi ke klinik yeee... chewahh.. dh cam doktorr plakkk.. ehehhe.. dolu2 mau jadik doktor.. tp x dpt.. hahahaha... doktor la sgt.. tgk darah pun takut.. ader atiee lakk kannn... bayangkan klu aku jadik doktor skang nieee.. perghhh... bestt nyerrr.... angan2 sehh aku nieee... heheheh... nie dh menyimpangg dh niee.. aku nk wat n3 pasal len nieee.. dh terkeluarr tajuk lakkk kann.. x pee.. korang x kesahh kannnnn....

Pabila kegilaan melanda.. korangg tauu x aku nk citerr psl apee niee?? mesti x tauu kan.. ehhehe.. manee la korang nk tauuu.. klu akuu x citerr g kann... esk aku cuti.. so ari nie arie jumaat.. ader kene mengena kee erkk?? mesti la aderr.. sebabbbbbbb.... aku nak abiskan tgk citer BOYS OVER FLOWERS.. bestt tauu citerr niee.. chewahh.. promote g uuuuu... hehehe.. bestt tauu citerr dieee.. siap belii DVD g.. punyerr laaa kegilaan melanda kannn... :P

Korang nk tgkk keee??? sape pelakon dorang??? nk tgkk x??? mesti la nakk kann.. klu x tunjukan.. baikk x yahh promote kann... :).. so demi korang semuaaa.. impian anda hamba tunaikan.. wahh.. nie dh cm zmn dulu kala lakk kan.. ehhehehe... so utk korang semua yg dikasihi.. terimaa laaaa... :)



Hahh... Ini lahh para pelakon2 nyee.. ensem2 n cantek kann gurll tuee.. rugii wooo.. x tgk.. :)

Nie heroin dieee.. comell kann.. pelikk laaa.. camnee diee lehh buat camtuee.. aku buat.. x jadikk punn.. hahahahahah

Yang nie lakk heroo dieee.. eheheheh.. ensemm kann... pakwee akuu niee tauuu... hahahaha.. perasan gileeee...

Nie pic dorang berduaa.. sweet jee kannn.. same cantik kann.. :)

Ermm.. so sweettt laaaa... due2 aderr lesung pipit.. ishh.. geram nyerr tgk dorang nieee.. ader ura2 yg dorang nie couple tauu.. bgss la klu betol kann.. :)

Okiess laaa.. smpaii snii jee laa yeee.. tunggu kemunculann n3 yg lenn plakk yeee... daaa semuaaa..

BUBYEE



4 comments:

Lovely Bella said...

huhuhu lame x singgah sini.. ko dh tukar background dah.. comey2.!!

EnO said...

heheheh.. ko laaaa.. bz memanjang... tgg ko update blog.. punyerr la lamee... ish3...

Anonymous said...

aku pn minat gak citer niee.. bestt siottt.. :)

EnO said...

owh ye kee.. same la kite... mmg minat pun citer korea niee.. salam perkenalan

Post a Comment