WeLcOMe 2 Myy LifeEEeee....

It's me... The Story moRy...

Tuesday, August 31, 2010

... BILE BORING MELANDA...

hye aall.... ishh.. boring nyer arie niee.. cm mlss je nak buat keje.. wahai boring n malas jauhkan lahh diri kamu dr ku ini.. ayat x leh blahh kann.. dh time2 boring2 nie... nk buat apee pun x tau.. otakk pun x dpt nak berfunnction ngan baik... ape la aku niee kann.. penah x korang raser booring smpai korang x tau nak buat apee?? penahh x.. penahh x?? mesti penahh kann.. memandaii je aku niee kann...

Seriously.. aku x tauu nak buat apeee... nk tulis kat n3 nie pun.. main taram jeee.. janji ader update... korang x kesahh kannn.. kannn.. kannn.. x der ideaa la nak buat apee.. nk berym mlsss... nak berfb x der mood.. aperr g erkk.. nak layan youtube x der bende nk tgk.. arghhhhhhh... benci3.... x sukee laaa cam nieee... aku harus kuat tempuhi dugaan ini... ehh ader kene mengene kee?? ehehehehe.. mulee la aku nak merapu kerapu nieee... ish2... x lehh blahh nieee..

So.. korang layan je la yeee.... aku dh mlss nak tulis apee yg aderr dlm pikiran aku nieee.. serabutt toll kann... ishh2... cik eno.. cik eno... wahai boringg sile la pergi dr aku niee... lehh ke cm tuee?? hehehe.. okiess laaa... dh x der apee nak tulis.. sori ye.. kali niee.. n3 x der pic.. :)

BUBYEE

2 comments:

wan sujaihah said...

tu maknanyer...hati dan jiwa awak tu dah tak sabar nak raya...he he he

EnO said...

ahahahha.. yeee laa kot kakk... yeayyy.. rayaaa

Post a Comment