WeLcOMe 2 Myy LifeEEeee....

It's me... The Story moRy...

Thursday, July 8, 2010

...MIMIE AFINIE...

Korang penah dgr x name diee... korang nak kenall x sape kah gerangan nyee.. hehehehe.. salah seorang penulis novel yang aku suke... ader lg bape buku yg aku x belii g... ehehheh... kene beli nieee.. nk cukupkan koleksi kt umah... skit2 belii novel... x pee.. blom kawenn g... hahahaha.... klu dh kawennn nnt.. kene kurangkann la kannn.... hahahaha.. lehh cayeee kee x la niee kannn...

novel2 mimie niee mmg bestt tauu.. cm leh makann.. hahahaha.. citerr die x boring... citerr diee byk citer yg klakar.. ngah bacerr punn lehh gelak2.. hehehehe... klu nak beli pergi la belii yeee... hehehehehe.... ader yg aku dh bacer tp x beli.. meaning pinjam la kann... heehhehe... kat bwh niee.. aku letak laaa beberapa novel beliau.... beli jgn x beli... :)

Buku fav niee.. hehehehe... bestt citerr niee..

Novel terbaru mimie afinie... bestt citerr dieee.. :)

Citer nie pun dh beli dh.. ehhehe.. but my sis yg beli..

Citer nie pun dh beli dh... pun bestt citer dieee... panjangkan citerr semua nye bestt laa.. ehhehe

X beli citer niee.. tp dh penah bacer.. :)

Citer nie pun same gak.. x beli tp dh penah bacer...

Buku nie x baccer g n belii g... akan dibeli... tgg laaa.. heheheh

Okies laaa cukup2 laaa...nnt boringg lak korangg kannn... ehhehhe sape yg suke bacer novel2 niee... di suggestt kann.. belii la citerr nieee... :) x der citerr sebenar nyeee... klu kau jadik penulis novell lehh ke erkk??? aku nie byk sgt citer2... klu korang dgrr.. mesti ckp aku nie mrs jenin... hahahaha.... tp nk buat cm nee kann.... dh sukeee... nnt aku nk buat psl n3 citer2 aku laaa.... mesti korang tergelakkk... mcm2... impian akuu.. heheheheh..... okiess laaa...

BUBYEE

4 comments:

Lovely Bella said...

hhuhu dari tajuk buku ko nih.. rindu .. sayang.. jodoh, suka...parah dah nih.. bile ko plak nyer turn mengikut jejak kakak² ko.. hehehe

EnO said...

ahhahahha.... nk buat cm nee.. dh tajuk sie cm tueee.... ikutkan jee rr.. akak jejak... tp x tauu bileee....

Anonymous said...

my feberet novalis too~
hehehhe...btw ea pon sporting...
:)
ea support utk owg br bkarya jugek~

-IRIS-

Anonymous said...

*numpang promo ya...
Bagi-bagi penawaran super spesial TELKOMSEL! Khusus para pecinta... Temukan dia dan menangkan hatinya.. CARAnya? bergabung aja di layanan jodoh kami hanya dengan mengetik REG JODOH#P(untuk pria) , REG JODOH#W(untuk wanita) kirim ke 9789(khusus pengguna telkomsel yach.. ) Ayo segera ambil handphone Anda dan bergabung lach!!! Sapa tahu jodoh idaman Anda ada di layanan kami….^_*

Post a Comment