WeLcOMe 2 Myy LifeEEeee....

It's me... The Story moRy...

Thursday, April 1, 2010

EPPY BESDAY MY BEST PRENZZ

suara kome sungguh merdu,
ramai orang tertawan,
Nyanyi lagu untuk kamu,
Lagu Eppy Besday kome sampaikan....

~Eppy Besday 2 u,
Eppy Besday 2 u,
Eppy Besday, Eppy Besday,
Eppy Besday 2 u.....~

Pagi2 lagi aku dh nyanyi lagu utk minah nie.. Eppy besdayy yerr.. kome tauu suara kome mmg bestt n lunak n merdu... ehehhehe.. perasan lebey jerr kann... arie nie besday slah sorang bessttt2 prenz.. dulu satu blaja, pastu satu tmpat keje kat melaka, n skang nie satu opis di PJ...

Terigat zaman time blaja.. time tue paling best.. kiterr celebratee ngan geng2 kiterr kan... skang niee.. semua dh jadik kenangan... klu igt2kan balik.. cm klakar pun ader.. nk buat suprise tp x menjadik.. ehehhehe.. aper2 pun.. kome nak wish kan slmat hari jadi... May Allah bless u, Give u prosperity, longevity n healthty.... Eppy besday ya my best2 prenzz...




Inilah pic si Pn Hidayah Mohamad.. Yg tudung color green.. yg kt depan skali tuee.. pic nie time dinner....

** So smpai disini jerr laa.. kome menulis.. penatt dh menulis... x der idea dh...


Kueh kaswi sgt manis,
kueh teponng kapor lebih lagi,
Dalam blog nak lg aku menulis,
Tp continue ajer esk hari...

BUBYEEE

3 comments:

wan sujaihah said...

klu jiwa tu asik nak berpantun je..memang baca pantun je la kojo nyer

EnO said...

ahhahahhaa.. bukan selaluu kak..
ehhehehe
nie yaniee la nieee..
smpai dlm blog pun sy berpantun

ilyani said...

uhuhuhu..pantun dayah pantun hebat..pasni aku nak ajak berdebat..wacehh..eppy besday idaa....

Post a Comment